Kundesenter

Å snakke med noen får de fleste til. Forskjellen for våre oppdragsgivere ligger i hvem vi snakker med, når vi snakker med dem og hvorfor.

Hos oss er kunden i fokus: uansett om dette er en eksisterende eller potensiell kunde, så er det viktig for oss å kunne tilføre en merverdi for kunden – som igjen skaper merverdi for våre oppdragsgivere.

Vi har erfaringen, idéene og verktøyene til å skreddersy kommunikasjonsbehovet, og vi har trygge konsulenter med fast lønn som holder dialogen med kundene dine.

kundesenter.png

Vårt tjenestespekter er bredt, samtidig som det handler om kommunikasjon og hvordan tilpasse den best mulig. Når vi jobber med våre oppdragsgivere ser vi alltid på muligheten til å innovere kundedialogen ved å kombinere våre tjenester med nye digitale verktøy som kan effektivisere arbeidet. Dette gjelder i forberedelsesfasen, gjennomføringen av prosjektet og hvordan vi rapporterer resultatene som skapes.

Har dere spørsmål eller ønsker et uforpliktende tilbud – ta kontakt med oss og vi kommer raskt tilbake til dere!

 
  • Møtebooking

  • Salgsaktiviteter

  • Lojalitetssamtaler

  • Onboardingssamtaler

  • Markedsundersøkelser

  • Innhenting av samtykke

  • Kundeservice

  • Overflow

  • Live chat

  • Konsulentarbeid

  • AML-aktiviteter (Kundeerklæringer, reelle rettighetshavere).