Velkommen til oss!

Vi gleder oss masse til du skal starte, og ser virkelig frem til å bli bedre kjent med deg!

For å gi deg en god og trygg start, har vi lagt ved en plan for dine første dager hos oss. Her finner du en oversikt over hva som skjer, og hvem du skal møte.

Om du har noen spørsmål før oppstart, er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med vår avdelingskoordinator, Thea Derås.

Vi sees snart – og igjen, velkommen til teamet!

Onboarding – Dag 1

Oppmøte: Kl. 10:00

Første dag starter med en velkomstpresentasjon og gjennomgang av generell informasjon. Vi tar dere med på en omvisning i lokalene, slik at dere blir kjent med omgivelsene.

Etter det får dere sitte på medlytt hos ulike konsulenter. Her får dere et innblikk i de forskjellige oppdragene vi jobber med, og hvordan vi bruker ulike systemer i praksis.

Dagen avsluttes kl. 16:00.

Onboarding – Dag 2

Oppmøte: Kl. 08:45

Vi starter dagen med opplæring i kundedialog – hvordan vi snakker med kundene våre, og hvilke ulike typer samtaler og kunder dere kan møte.

Kl. 13:00 – CRM-opplæring

CRM-spesialistene våre gir dere en innføring i hvordan vi jobber i systemene våre, hvordan man lagrer riktig etter en samtale, og hvordan ringegrunnlag håndteres.

Kl. 14:00 – Innlogging og systemgjennomgang

Dere logger inn i våre interne systemer og blir kjent med de ulike systemene vi bruker daglig.

Dagen avsluttes kl. 16:00.

Onboarding – Dag 3

Oppmøte: Kl. 08:00

Denne dagen deltar dere på vårt eget kompetanseprogram – Consort Class.

Kurset gir en grundig innføring i samtaleteknikk, påvirkning og psykologi og møtebooking.

Dagen avsluttes kl. 16:00.